PODMIENKY DODANIA – Steve Madden Slovensko

RÝCHLE A SPOĽAHLIVÉ DORUČENIE

POŠTOVNÉ ZADARMO pri nákupe nad 99,99 €

PODMIENKY DODANIA


DOPRAVA A DORUČENIE

AKÁ JE DOBA DODANIA?

Objednávka je spravidla odoslaná vždy do 1 - 3 pracovných dní a doručená prepravnou spoločnosťou na ďalší pracovný deň. Naša spoločnosť nezodpovedá za časové rozdelenie, na základe ktorého prepravná spoločnosť balíky distribuuje.

KDE MÔŽE BYŤ MÔJ BALÍK DORUČENÝ?

Kuriérom na Vami zadanú adresu.

AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

Po prijatí objednávky našou prepravnou spoločnosťou Vám bude zaslaný email s číslom objednávky a preklikom na našu prepravnú spoločnosť, kde viete svoj balík sledovať.

AKÁ JE CENA POŠTOVNÉHO?

Spôsob doručenia

Cena

Spôsob platby

Dodanie

Dopravca

Objednávka v rámci SR - 99,99€ a menej

5,- €

platba kartou vopred

do 1-3 pracovných dní

DPD

Objednávka v rámci SR - 100,-€ a viac

0,- €

platba kartou vopred

do 1-3 pracovných dní

DPD

 

AKO ZAPLATÍM OBJEDNÁVKU?

Platba kartou cez internet – po dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku, kde zadáte všetky potrebné údaje. Pri úhrade platobnou kartou bude objednávka spracovaná okamžite a tovar Vám bude zaslaný do jedna až troch pracovných dní.

KEDY SA ZAÚČTUJE PLATBA?

Pri platbe kartou sa platba zaúčtuje ihneď a balík sa môže odoslať. 

MÔŽEM SVOJU OBJEDNÁVKU ZMENIŤ ALEBO ZRUŠIŤ?

Svoju objednávku môžete zrušiť alebo zmeniť napísaním emailu na info@stevemadden.sk.

DORUČEJETE TOVAR DO ZAHRANIČIA?

Nie, tovar je možné doručiť len na Slovensko.

KDE NÁJDEM SVOJU FAKTÚRU?

Faktúra Vám po vytvorení objednávky príde na email. Zároveň Vám bude faktúra poslaná v balíku spolu s tovarom. 

AKO MÁM POSTUPOVAŤ, KEĎ CHCEM TOVAR DOVIEZŤ NA INÉ MIESTO, AKO JE MOJA ADRESA?

Pokiaľ chcete tovar doviezť na adresu, ktorá nie je Vašou adresou bydliska, stačí to zadať do objednávky spolu napríklad s názvom firmy, kam to má byť dovezené. Ak chcete zmeniť adresu dodania po urobení objednávky, kontaktujte nás prosím na našej adrese info@stevemadden.sk.

CENA TOVARU SA OD OBJEDNANIA ZMENILA. KTORÚ CENU ZAPLATÍM?

Zaplatíte cenu uvedenú na Vašej faktúre.

POMÝLIL SOM SA PRI OBJEDNÁVKE. ČO MÁM ROBIŤ?

Je potrebné nás kontaktovať na našej adrese info@stevemadden.sk.

Search
Close

navrhované kategórie

Váš košík

Zavrieť

Váš nákupný košík je prázdny.