OBJEDNÁVKY A PLATBA
Ako môžem nájsť konkrétny produkt?
Do políčka na hľadanie v ľavej lište zadajte názov tovaru. Ak názov tovaru nepoznáte, viete sa riadiť podľa príslušných kategórii (napr. v kategórii tenisky).
Sú produkty v košíku rezervované?
Nie, bohužiaľ produkty v košíku pre Vás rezervované nie sú. Produkt bude vyskladnený z nášho systému až po jeho objednaní.
Ako môžem svoju objednávku zrušiť alebo upraviť?
Po objednaní bude produkt zaslaný čo najrýchlejšie k Vám. Objednávku je možné zrušiť alebo upraviť pred tým, ako dostanete email o vyexpedovaní objednávky. Pre zrušenie alebo upravenie objednávky môžete kedykoľvek kontaktovať náš zákaznícky servis: info@stevemadden.sk.
Aké formy platby sú akceptované?
Objednávku je možné zaplatiť kartou alebo pomocou Apple Pay. Finančné prostriedky budú odpísané priamo z Vašej karty. Pri platbe je potrebné autorizovať Vašu platbu spôsobom, aký používa Vaša banka.
Všetky ceny zahrňujú DPH?
Áno, v cenách je zahrnuté DPH.
Ako môžem použiť promo kód?
Ak chcete použiť zľavový kód, môžete ho uplatniť pri prechode z nákupného košíka k pokladni. Po uplatnení kódu sa cena upraví. Ak nebude možné uplatniť zľavový kód, produkty v košíku nie sú zahrnuté v podmienkach kódu alebo platnosť zľavového kódu vypršala. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa Vášho zľavového kódu, kedykoľvek môžete kontaktovať náš zákaznícky servis: info@stevemadden.sk.
DOPRAVA A DORUČENIE
Do akých krajín doručujeme?
Momentálne je možné doručenie len na Slovensko.
Aké sú náklady na prepravu?
Spôsob doručenia |
Cena |
Spôsob platby |
Odoslanie |
Dopravca |
Objednávka v rámci SR - 99,99€ a menej |
5,- € |
platba kartou vopred |
do 1-3 pracovných dní |
DPD |
Objednávka v rámci SR - 100,-€ a viac |
0,- € |
platba kartou vopred |
do 1-3 pracovných dní |
DPD |
Kedy dostanem svoju objednávku?
Balíky zasielame do 1 - 3 pracovných dní od urobenia objednávky.
Ako môžem svoju objednávku sledovať?
Po vyexpedovaní objednávky obdržíte na email potvrdenie spolu s číslom pre sledovanie zásielky.
VÝMENY A VRATKA
Aké sú podmienky vrátenia?
Tovar je možné vrátiť do 100 dní odo dňa doručenia Vašej objednávky. Táto podmienka nadobúda platnosť od 1.4.2024 a je platná len pre internetovú predajňu stevemadden.sk, nie pre kamenné predajne. Tovar musí byť nenosený a nepoužitý. Pre vrátenie objednávky použite formulár pre vrátenie. Tovar na vrátenie je potrebné zaslať v originálnej krabici a v ochrannom obale.
Tovar je možné vrátiť dvomi spôsobmi:
Finančné prostriedky Vám prídu na účet spravidla do troch až piatich pracovných dní, najneskôr ale do 14 dní od vrátenia finančných prostriedkov našou spoločnosťou. O vrátení dostanete potvrdenie emailom.
Akceptujeme vrátenie tovaru, ktorý bol zakúpený na našom e-shope stevemadden.sk. Produkty zakúpené od iných predajcov neakceptujeme, aj keď sú rovnakej značky.
Kto zodpovedá za náklady pri vrátení tovaru?
Za náklady pri vrátení zodpovedáte ako zákazník Vy. Objednávku môžete vrátiť spoločnosťou podľa vlastného výberu. Vrátenie objednávky na našu predajňu Steve Madden Aupark v Bratislave je zadarmo.
Môžem objednávku vymeniť?
Nie, bohužiaľ táto možnosť nie je dostupná. Objednávku je možné vrátiť a zakúpiť si nový tovar.
REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Ako môžem reklamovať produkt?
V prípade reklamácie produktu je potrebné vyplniť formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu a zaslať ho na adresu EMK Group s.r.o., Mlynské nivy 5/A, 821 09 Bratislava. Pre akékoľvek otázky prosím kontaktujte náš zákaznícky servis info@stevemadden.sk.
Ako postupujeme pri reklamovaní produktu?
Akonáhle je nami Vaša reklamácia prevzatá, dostanete potvrdzovací email. Reklamácia trvá maximálne 30 dní od obdržania balíka našou firmou. Reklamovaný produkt je zaslaný na posúdenie znalcovi, ktorý určí, či je reklamácia oprávnená alebo nie. Miesto toho je z našej strany možné produkt zaslať na opravu, pokiaľ je daný produkt opraviteľný. Ak máme rovnaký produkt na sklade, miesto opravy je možná výmena produktu za nový. Po vybavení reklamácie Vám príde potvrdzovací email aj s rozhodnutím o reklamačnom procese. Pokiaľ bude Vaša reklamácie zamietnutá, produkt Vám bude zaslaný na Vašu adresu spolu s rozhodnutím znalca.
Na aké chyby sa reklamácia nevzťahuje?
PROMO KÓDY A ZĽAVY
Aké sú všeobecné podmienky pre zľavové kódy?
Aké sú podmienky pre uplatnenie zľavového kódu pri prihlásení na odber noviniek?
KONTAKT
Ako nás môžete kontaktovať?
Kontaktovať nás môžete pomocou e-mailu: info@stevemadden.sk.