OBJEDNÁVKY A PLATBA
Ako môžem nájsť konkrétny produkt?
Do políčka na hľadanie v ľavej lište zadajte názov tovaru. Ak názov tovaru nepoznáte, viete sa riadiť podľa príslušných kategórii (napr. v kategórii tenisky).
Sú produkty v košíku rezervované?
Nie, bohužiaľ produkty v košíku pre Vás rezervované nie sú. Produkt bude vyskladnený z nášho systému až po jeho objednaní.
Ako môžem svoju objednávku zrušiť alebo upraviť?
Po objednaní bude produkt zaslaný čo najrýchlejšie k Vám. Objednávku je možné zrušiť alebo upraviť pred tým, ako dostanete email o vyexpedovaní objednávky. Pre zrušenie alebo upravenie objednávky môžete kedykoľvek kontaktovať náš zákaznícky servis: info@stevemadden.sk.
Aké formy platby sú akceptované?
Objednávku je možné zaplatiť kartou alebo pomocou Apple Pay. Finančné prostriedky budú odpísané priamo z Vašej karty. Pri platbe je potrebné autorizovať Vašu platbu spôsobom, aký používa Vaša banka.
Všetky ceny zahrňujú DPH?
Áno, v cenách je zahrnuté DPH.
Ako môžem použiť promo kód?
Ak chcete použiť zľavový kód, môžete ho uplatniť pri prechode z nákupného košíka k pokladni. Po uplatnení kódu sa cena upraví. Ak nebude možné uplatniť zľavový kód, produkty v košíku nie sú zahrnuté v podmienkach kódu alebo platnosť zľavového kódu vypršala. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa Vášho zľavového kódu, kedykoľvek môžete kontaktovať náš zákaznícky servis: info@stevemadden.sk.
DOPRAVA A DORUČENIE
Do akých krajín doručujeme?
Momentálne je možné doručenie len na Slovensko a do Českej republiky.
Aké sú náklady na prepravu?
Spôsob doručenia
|
Cena
|
Spôsob platby
|
Dodanie
|
Dopravca
|
Objednávka v rámci SR - 89,99€ a menej
|
3,90 €
|
platba kartou vopred
|
do 1-3 pracovných dní
|
DPD
|
Objednávka v rámci SR - 90,-€ a viac
|
0,- €
|
platba kartou vopred
|
do 1-3 pracovných dní
|
DPD
|
Objednávka v rámci SR - 89,99€ a menej
|
3,50 €
|
platba kartou vopred
|
do 2-4 pracovných dní
|
Pickup Point
|
Objednávka v rámci SR – 90,-€ a viac
|
0,- €
|
platba kartou vopred
|
do 2-4 pracovných dní
|
Pickup Point
|
Objednávka v rámci ČR - 89,99€ a menej
|
7,20€
|
platba kartou vopred
|
do 1-3 pracovných dní
|
DPD
|
Objednávka v rámci ČR - 90,-€ a viac
|
0,-€
|
platba kartou vopred
|
do 1-3 pracovných dní
|
DPD
|
Objednávka v rámci ČR - 89,99€ a menej
|
7,20€
|
platba kartou vopred
|
do 1-3 pracovných dní
|
Pickup Point
|
Objednávka v rámci ČR - 90,-€ a viac
|
0,-€
|
platba kartou vopred
|
do 1-3 pracovných dní
|
Pickup Point
|
Kedy dostanem svoju objednávku?
Balíky zasielame do 1 - 3 pracovných dní od vytvorenia objednávky.
Ako môžem svoju objednávku sledovať?
Po vyexpedovaní objednávky obdržíte na email potvrdenie spolu s číslom pre sledovanie zásielky.
VÝMENY A VRATKA
Aké sú podmienky vrátenia?
Tovar je možné vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia Vašej objednávky. Tovar musí byť nenosený a nepoužitý. Pre vrátenie objednávky použite priložený formulár pre vrátenie (na stiahnutie). Tovar na vrátenie je potrebné zaslať v originálnej krabici a v ochrannom obale.
Tovar je možné vrátiť dvomi spôsobmi:
- zaslať balík na adresu uvedenú na formulári ako adresa pre zaslanie balíkov – Attidova 5, 851 10 Bratislava – Rusovce. Po prevzatí balíka nami, Vám budú peňažné prostriedky vrátené na číslo účtu, z ktorého bola objednávka platená.
- doniesť balík na predajňu aj s vypísaným formulárom. Po prijatí balíka našimi zamestnancami dostanete potvrdenie o prevzatí. Následné Vám budú peňažné prostriedky vrátené na číslo účtu, z ktorého bola objednávka platená.
Finančné prostriedky Vám prídu na účet spravidla do troch až piatich pracovných dní. O vrátení dostanete potvrdenie emailom.
Akceptujeme vrátenie tovaru, ktorý bol zakúpený na našom e-shope stevemadden.sk. Produkty zakúpené od iných predajcov neakceptujeme, aj keď sú rovnakej značky.
Kto zodpovedá za náklady pri vrátení tovaru?
Za náklady pri vrátení zodpovedáte ako zákazník Vy. Objednávku môžete vrátiť spoločnosťou podľa vlastného výberu. Vrátenie objednávky na našu predajňu Steve Madden Aupark v Bratislave je zadarmo.
Môžem objednávku vymeniť?
Ak chcete tovar vymeniť, môžete tak urobiť. Podmienkou výmeny je, aby bol tovar v tej istej sume, v akej bol pôvodný zakúpený tovar. Pokiaľ bola na tovar uplatnená jedno-rázová akcia (väčšinou cez kód), rovnaká zľava bude uplatnená aj na tovar na výmenu. Táto podmienka sa nevzťahuje na položky v dlhodobej zľave.
REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Ako môžem reklamovať produkt?
V prípade reklamácie produktu je potrebné vyplniť formulár, ktorý si môžete stiahnuť tu a zaslať ho na adresu Attidova 5, 851 10 Bratislava – Rusovce. Pre akékoľvek otázky prosím kontaktujte náš zákaznícky servis info@stevemadde.sk.
Ako postupujeme pri reklamovaní produktu?
Akonáhle je nami Vaša reklamácia prevzatá, dostanete potvrdzovací email. Reklamácia trvá maximálne 30 dní od obdržania balíka našou firmou. Reklamovaný produkt je zaslaný na posúdenie znalcovi, ktorý určí, či je reklamácia oprávnená alebo nie. Miesto toho je z našej strany možné produkt zaslať na opravu, pokiaľ je daný produkt opraviteľný. Ak máme rovnaký produkt na sklade, miesto opravy je možná výmena produktu za nový. Po vybavení reklamácie Vám príde potvrdzovací email aj s rozhodnutím o reklamačnom procese. Pokiaľ bude Vaša reklamácie zamietnutá, produkt Vám bude zaslaný na Vašu adresu spolu s rozhodnutím znalca.
Na aké chyby sa reklamácia nevzťahuje?
- bežné opotrebovanie produktu
- akékoľvek škody, ktoré nie sú spôsobené technickou a výrobnou vadou (nesprávne používanie, nesprávne skladovanie, zanedbaním starostlivosti,...)
- škody spôsobené chemikáliami, či praním
TOVAR ZAKÚPENÝ NA KAMENNEJ PREDAJNI NIE JE MOŽNÉ REKLAMOVAŤ HORE UVEDENÝM SPÔSOBOM A JE POTREBNÉ HO REKLAMOVAŤ PRIAMO NA NAŠEJ PREDAJNI STEVE MADDEN V AUPARKU BRATISLAVA.
PROMO KÓDY A ZĽAVY
Aké sú všeobecné podmienky pre zľavové kódy?
- zľavové kódy majú obmedzenú platnosť
- môžu byť spojené so všetkými produktami alebo len s časťou produktov
- zľavové kódy nie je možné použiť na predchádzajúce objednávky, ani ich kombinovať s inými ponukami a zľavami, pokiaľ to nie je takto komunikované
- v prípade, že objednávku vrátite, zľavový kód už nebude platný pri ďalšej objednávke
- pokiaľ zakúpený tovar meníte, zľavový kód sa uplatní aj na menený produkt. Pokiaľ je ale tento produkt už v zľave, zľavový kód na neho uplatnený nebude
- Steve Madden Slovensko má právo kedykoľvek zrušiť alebo zmeniť akúkoľvek akciu bez upozornenia a podľa vlastného uváženia
Aké sú podmienky pre uplatnenie zľavového kódu pri prihlásení na odber noviniek?
- zľavový kód sa vzťahuje na tovar v plnej cene
- tento zľavový kód je jedinečný a je možné ho uplatniť iba raz
- je platný 30 dní
- zľavový kód je platný len pre nových odberateľov. Ak ste cez daný email už prihlásený, zľavový kód nedostanete
KONTAKT
Ako nás môžete kontaktovať?
Kontaktovať nás môžete pomocou e-mailu: info@stevemadden.sk.